Blue-lish Shine

Holla !

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own words




Talk Station !

Put your cbox here

Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
Aku masih anggap kau adik :'/
Hai , selamat malam :') Korang sihat ? Alhamdulilah , aku batuk batuk je . Maklumlah orang lain raya , aku pulak sebuk makan limau :') Hee , now aku nak balik pada title ...... Kali ni bukan pasal boyfriend , bukan pasal kawan , dan jugak bukan pasal family , Ni pasal Adik aku , yang aku dah jaga dia , yang aku take care dia selama 2tahun lebihhh :'( Nak tengok dia , Meh tengok ni :-




Korang , see comel kan dia ? Yes dia memang comel , untung aku dapat jaga dia , aku dapat jadi akak dia , untung sangat :'( Tapi tuh semua mungkin DULU :'( Sekarang ? Mungkin tak lagi ... Mungkin sekarang kau dah benci aku dik , sebab tuh kau suro aku lupekan kau , sebab tuh kau tak bagi akak panggil kau adik lagi :'( Dik , akak manusia biasa , mudah marah orang , mudah hina orang , mudah pandang rendah dekat orang , Tapi , hanya satu je yang boleh ubah semua tuh , ialah orang yang berhati mulia yang sanggup maafkan akak :'( Adekah kau macam tu dik ? Dik , even aku jahat macam mana pun , aku tahu batas nya :') So please maafkan akak , Akak tahu akak dah marah kau , akak dah salah anggap , akak dah buat hati kau tersinggung , But semua tuh boleh berubah dik kalau kau maafkan akak :'((

Dik , 2tahun aku jadi akak kau , 2tahun aku jaga kau , semua lah :') Rasanya macam 2 hari aku baru kenal kau semua , 2tahun tu bukan lama sangat dik , sekejap je :'( 
Dik , kau ingat tak memacam kita plan , tapi semua tuh tak jadi . Kau sedih aku bagi support . aku tanak adik adik aku sedih , Even pasal aisyah sekali pun . aku tetap suro kau MOVE ON . Tetap suro kau move on :') kau ikut . But now , kalau lah aku nak suro kau buat apa apa mesti kau dah tanak , Sebab kau dah tanak apa apa hubungan lagi dengan  aku ? its true ? :'( Dik , banyak benda aku nak tahun pasal kau , aku nak lepak sesama dengan kau , Tapi adaa aku dapat ? Takde dik , Now kau dah nak tinggalkan aku :'( Kau nak tengok aku menangis ? Nak :'((

Dik , kau ingat time kau bagi support dekat aku pasal akim , Kau banyak ingatkan aku , kau suro aku tinggalkan dia , kau suro aku jangan menangis , Kau ingat tak dikkkk ? :'( Dik dah banyak cara aku buat nak pujuk kau , aku dah suro amir , but tetap kau keras hati ? Kenapa ? Besar sangat eh salah akak sampai berat nak maafkan ? Hinaa sangat ke akak sampai susah nak terima akak :'( Ke hodoh sangat ke akak sampai adik dah tanak akak mcm aku ni dik :'(( Akak hanta mesej kau tak balas , aku naik status untuk kau kau marah , kau tak suka . Kenapa kau dah lain dik ? Kau berubah sebab apa ? sebab aku ? sebab ameera ? 

Huh , tujuan aku tulis ni bukan nak mintak simpati ke whatever , aku tak mintak kau sujud aku , aku tak mintak kau hormat aku ke apa , cukup lah terima aku balik , sebagai akak kau dik :') seriously aku sayang kau , sayang kay :'(( Aku rindu nak panggil kau comel , aku rindu nak gelak ketawe dengan kau :'( Dikkk , kau dengar tak apa aku cakap ni . Dulu kau selalu maafkan aku even aku cari gaduh dengan kau , tapi sekarang kenapa tak dik , KENAPA ?? :'((

Hmmph ..... 



Older Post | Newer Post