Blue-lish Shine

Holla !

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own words




Talk Station !

Put your cbox here

Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
Tolong , tolong dan tolong jangan muncul lagi !
         Bismilahirrahmanirrahim :')

Hmm , Awak ni saya update nanti awak bace tau ? :') Jangan lupa :') Harini saya update pasal awak .... Saya tak mampu nak cakap sendiri dengan awak :') 
Awak perlu ke awak nak cari saya lagi ? Perlu ke awak ? Awak selama setahun ni saya bahagia sangat bila takde awak :/ even saya tak mampu nak lupakan awak , But saya bahagia :') 

Awakk ..... 
Awak nak tahu satu benda tak ? sebenarnya , SAYA DAH TERLALU BENCIKAN AWAK ! Saya cakap betul betul ni , Sebab dulu awak kejam sangat , Jahat ! Dulu awak selalu marah marah saya , selalu maki maki saya ? Tapi ade saya bersuara ? Ada awak ? Awak setahun tau awak buat saya macam tuh , setahun ! Awak ingat sekejap ? Awak saya ni manusia biasa je awak , Kalau sekali dua awak maki saya saya boleh terima , Tapi ni tidak awak hari hari tau :'(

Awakk .....
Awaklah yang paling saya ingat ! Sebab antara banyak banyak lelaki awak lah paling kejam ! :'/ Memang patut Allah pisahkan saya dengan awak , sebab saya dah terlalu terseksa sangat , selama ni ade awak tahu apa saya rasa bila awak maki maki saya ? Saya pendam awak , saya pendam sampai lapisan terakhir hati saya :') Tapi lama lama kalau dipendam akan sakit jugak ...... Awak time tuh sakit sangat , seksa sangat :'( 
Ada awak tahu ? :'/

hmmph :'/ Kalaulah saya tak sabar saya tak sekuat sekarang dah lama saya humban awak dekat laut tau :'/ Biar awak mati ...... Awak ingat awak sorang je boleh jadi kejam :'( saya boleh jadi LEBIH kejam dari awak ! Hmmph :'(( Selama ni saya lepaskan rindu , seksa saya dekat awak dengan satu cara je awak , iaitu menangis :'/ Sebab tuh hobi saya menangis :'( 

Selama setahun saya couple dengan awak , macam macam lemparan makian awak bagi dekat saya :'/ Saya takkan lupa , benda tuh masih segar lagi kat dalam ingatan saya , Yang takboleh tahan air mata saya time awak cakap saya ni PEREMPUAN JALANG ! Awak , Hina sangat eh saya ni ? Awak ade awak tanya dulu sebelum awak tuduh melulu mcm tuh and ade awak tanya saya pergi mana sebelum awak ckap saya perempuan macam tuh ? Ehh awak , dari first day kita couple sampai last day , ade niat awak nak tanya lagi ? Jadi lelaki jangan BODOH !

Hmm :'( sejujurnya saya dah tak kuat nak tanggung semua ni :'( *menangis*
Awakk , awak ingat saya nak sangat ke buad benda terkutuk tuh , awak ingat saya ni takde maruah ke ? Awak saya pergi tuisyen :'/ last year saya pmr , Tapi ade awak nak tahu ? Malah awak lebih maki saya , lebih hina saya ? Awak Ingat senang nak terima kata kata terkutuk awak tuh :'( Cubelah awak tanya perempuan kat luar sana , dia suka ke boyfriend dia panggil BOHSIA , PEREMPUAN JALANG , BODOH , SIAL ! Kat diri dia ? Tak awak , sama sekali tak :') perempuan yang takde akal je sanggup dipanggil mcm tuh tauu ? :')

Awakkk ....... 
Sekarang awak dah tahu kan sebab apa saya BENCI awak ? :'( Saya bukan nak buruk buruk kan awak dekat sini :') But dah lama sangat saya pendam bende ni :'( So , please ? Tolonglah pergi ....... tolong sangat ! Saya TERLALU BENCIKAN AWAK ! AND TOLONG JANGAN MUNCUL LAGI ! Cukuplah selama ni awak dah buat saya terseksa , dah buat saya merana :'( And peluang kedua untuk awak pun takboleh saya nak bagi :'( hati saya dah tertutup untuk awak sayang :') Sekarang , berilah saya peluang nak mencari kebahagian saya :') saya dah cukup terseksa :') Pleaseeeeeeee ......... bye ...........................




Older Post | Newer Post