Blue-lish Shine

Holla !

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own words




Talk Station !

Put your cbox here

Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
Mungkinkah lepas nih ada anniversary lagi dengan awak ? :'(
                       Assalamualaikum , selamat tengah malam ! Ingatkan nak edit pagi besok je , tapi tangan ni tak tahan nak menaip :'D Korang amacam cuti best ? seronok ? Hee . Tak pergi holiday ke ? Rugi rugi *eceh padehal diri sendiri pun terkurung dekat rumah* Haha . Rindunya dekat melly and erra :/ Lama tak jumpa . haish . semua sebuk kerja macam mana nak jumpa :D Hmm , Nak cerita apa nih ? Haha :D

                      Hm , actually nana boring jugak nak cerita benda yang sama , Tapi hentah lahh . Nana cume nak luahkan apa yang nana pendam dalam hati ni , biar lega sikit :/ Hm semalam (7/12)anniversary nana dengan akim , Arghh -.- Rindunya dekat dia . Nana memang dah clash dengan dia seminggu sebelum anny kita , Sebab apa ? biarlah nana dengan dia je yang tahu :'/ 

                     Semalam nana ada mesej dia , Nana cakap nana rindu semuanya tentang nana dengan dia , Bukan rindu Terlalu rindu sangat :'/ Then dia takbalas . K nana faham dia dah ada yang baru . Nana pun dah tak fikir sangat benda ni , nana campak fhone bawah katil . Then makan tidur makan tidur je :/ handphone langsung tak tengok . 

                  Then , pagi tadi sumpah taktahan nak tengok handphone , mana tahu dia reply mesej nana ke , And lastly yeahhhh dia reply tapi yang sent mesagge tuh bukan dia , sister dia rupenya , dia cakap macam " Adik , akim masuk hospital , sakit dia datang balik :'/  Now dia tengah KOMA " Dengan perlahan lahan air mata pun meleleh lama jugak lahh nana menangis . Nana langsung tak turun nak makan , nana langsung tak mandi , langsung campak hanphone jauh jauh , dan nana ambik frame yang ada gambar dia pegang gitar . Ya Allah , rindunya dekat dia :'(  Lepas tengok gambr dia nana pun cakap dengan gambr tuh sorang sorang " Awak , kalau dulu saya boleh jaga awak , tapi sekrang saya hanya mampu berdoa je untuk awak " Amin :'/

                  Teresak esak nana menangis , dan terus menangis :'/ and tak sampai setengah jam macam ada bunyi mesej , Apalagi nana pun ambik balik handphone nana yang nana dah baling tadi and dari "my sayang" then nana open mesej tuh pun tertulis "Sayang adik , bersabar okey . Akim dah meninggal . Dokter dah takboleh nak buat apa apa dekat dia lagi , sebab barah dia dah stage 4 " Ya Allah , astagfirrullahalazim :'/ masa tuh hanya Allah je yang tahu macam mana gelap nya hidup saya tanpa awak , Saya macam nak lari pergi rantap mayat awak masa tuh jugak ! Saya nak mintak maaf  , hmm :'/ Tapi apakan daya saya , Awak jauh , Awak masuk pulak hospital jauh :'/ Ye memang saya masih sayang awak sangat . terlalu sayang :'/ Saya menangis sekuat hati saya , saya tatap gambar awak , saya cium gambr awak , saya baca mesej awak sebelum kita clash dulu :'/ Ya Allah Awak sweetnya awak . 

               Sampai petang air mata tak berhenti mengalir , nana peluk gambr dia . nana cium gambr dia . Ada awak tahu semua tuhh ? :'/ Awakkkkkkk !! kenapa buat saya mcam ni . Hmm :'( Then petang tuh nana tengah charge fhone , nana tak dengar pun ada mesej masuk ke apa , sebab nana khusyuk sangat tengok gambr dia , nana sebuk menangis sebab dia . Bila nana tengok je ada 1 mesagge from "my sayang" nana open nana tengok sekali " Awak , saya masih hidup lah , kenapa awak menangis ? saya ada lagi ni :') jangan nagis dah okey , awak jaga diri . saya nak rehat sekejap . bye :') " Ya Allah , Alhamdulilah :'/ Lega hati nana , dalam 10 minit airmata nana tetibe hilang mcm tuh . Nana dah boleh senyum *fake smile* 

              Lepas dapat tahu awak hidup lagi , hati nana masih boleh dikawal semuanya . nana letak gambr awak balik atas meja , then nana cakap sorang sorang "kalau ye pun nak tipu aku jangan lah sampai masuk bab bab mati ni , kau nak sangat ke mati ? kau dah tak sayang aku ke ? Hmm :/ Kau tahu tak aku rindu kau , kau tahu tak akimm ? Aku rindu nak panggil kau keding , aku rindu nak kau panggil aku pendek :/ rindu nak oncall dengan kau , semuanya ahhh !!  lain kali jangan laa nak bergurau mcm ni sekali . Kau tak kesian kan aku ke wehhhh !!! hmm :'/ " Lepas dah nana bebel sorang sorang nana tengok gambr dia lagi sekali , Ahhh comelnya muka dia :'/ Hmmm . nana rindu dia sangat . Haish nana takboleh bayangkan dia pergi betul betul tadi :'( Jaga awak nana jumpa awak siap lah .

              Awak , nana nak pesan walaupun awak sekadar EX , tapi nana dah anggap awak sekadar teman tapi mesra . pasal apa ? Eh suka hati nana lah :p Awak jaga diri dekat sana , awak jangan lupa makan and makan ubat :) Jangan tidur lambat . And jangan lupa cari girlfie baru . Lepas ni kita dah takboleh nak wish dekat awak lagi Happy anniversary lagi :'/ Hmm . Terima kasih Muhd danny akim bin rahman :'/ kiloveyou sayang . Bye ;) <3

*Mungkinkah lepas nih ada anniversary 1 tahun 4 bulan :'/ ? Harapan jelah :'( 
*Nama awak saya masih tak tuka tuka lagi , mungkin awak akan jadi milik kita balik siapa tahu :'( awak rindu awak sangat !!
                   


Older Post | Newer Post