Blue-lish Shine

Holla !

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own words




Talk Station !

Put your cbox here

Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
aku sayang kau !

Dea adelah sahabat dunia akhirat nana , nana sangat sayangkan dea , sumpah :'/ now dea dah bertudung alhamdulilah . nana happy sangat dengan dea , jangan tinggalkan nana okei erra ? Tade dea dah macam ape dahh . kami saling sayang antara satu same lain :') But ade org tak suka kami berkawan :) Yeah nana tahu nana dah rampas erra dari melly , But nana takde niat pon nak rmpas dea melly ,  :) Erra ? nana rampas erra kan dari melly ? K sekarang erra dah boleh pergi dekat melly balik , please jgn sakitkan hati melly lagi . :) kau sayang melly kan ? so go onn kay syg :) aku boleh stay on sorang sorang :) Terima kasih sebab dah banyak denga masalah aku , terima kasih sebab dah teman aku kesane ke sini , sumpah aku sayang kau lebih dari aku sayang orang lain :) kau kawan aku dunia akhirat :)


Tapi bile mel gaduh dgn aku pasal kau , aku rase macam aku niy kejam weh ambik kau :'/ sangat kejam weh . sebab aku dah rampas kasih sayang orng lain , jujur erra aku cakap aku jeles tgok kau dgn mel , tapi disebaliknye mel jugak macam tuh , aku dah taktahu nak buat ape sekarang , aku cume nak berkawan , aku bukan nak carik musuh . But ape yang dah jadi -,- Ramai cakap aku rampas kau dari mel , K takpe . aku tak kesah weh orang nak cakap ape . Yang penting kau kawan aku , kau ikhlas kawan dengan aku . Tuh je yang aku nak tahu . Aku dah taktahu nak fikir ape dah , aku dah taktau nak gadu dekat sape pun :'( Banyak bende kite dah janji nak same same , kite dah rancang nak masuk sekolah teknik same same , Tapi ? Bende tuh aku rase tak mungkin jadi kod :'( Kalau lahh kau dekat rumah aku , sekarang mesti aku nak peluk kau , aku nak tidur dengan kau , aku nak makn same same dgn kau :'( Tapi ..............................


Tape lah erra , kau pergi dekat melly balik okey , aku nak kauorang happy , aku nak tengok kau happy macam mane kau happy dgn aku . Bile bile kau perlukan aku kau boleh cakap :') aku ade untuk kau sayang . Aku doakan kau :) trial nanti buat the best tau sayang ? Kite dah janji kan ? Aku sayang kau lebih dari segale galenye :'(( Terima kasih nur shahira atika binti mohd nordin ;'O    

                                                                   

                                                            sincerly : nur suhana binti sha'ari :)


Older Post | Newer Post