Blue-lish Shine

Holla !

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own words




Talk Station !

Put your cbox here

Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
Maafkan saya awak :'(
Hey korang , rindu nana tak ? mesti rindu kann ? #okey perasan kejap :D tapi tak salah kann ;) 
tujuan nana update blog neh nana ade satu cerite nana taktahu nak kongsi dgn sape kalau tak dgn dairy kesayangan nana neh :') korang pun tahu kan yang relay nana dgn danny hampir nak retak :') But dah lame nana pertahankan relay neh sampaikan nana tak give up dah --' Hmm :(


Tadi , mase nana online nana dah remove relay nana dgn deaa , maafkann saya awak , bukan saya sengaje nak remove relay tuh , but hentah kenape hati saya tadi , tetibe cakap remove je relay tuhh :'(  And lastly , end our love story :') maafkan saya lagi sekalii :'( Sumpah air mate saya meleleh mase remove relay tuh , saya sayangkan relay kite tuh , but nak buat macam mane saya dah bosan dgn alasan awak , yeah kak miera selalu cakap awak busy kerje tapi takan sampai 3bulan awak tak contact saya bie ? Tapi hari ni sumpah saya dah give up sangat , dah taktahu nak cakap ape :|


Thanks 9months dah jage saya , dah bagi kasih sayang awak eh bie ? awak jangan terkejut pulak bile awak online nanti relay dah takdeee :/ Bukan awak nak ke sume neh ? kay dah buatt :) ramai lagi yang lebih layak dari saya awak , awak kan chomel , handsome :) awak nak tahu tak bie , tadi mase kite remove relay tuh kite  asyk fikir banyak kali betol ke ape yang kite buat :( menangis dibuatnye saya tadi ,
tapi pape puns saya dah buat dah bende yang tak disangke sangke neh . sorry again :'( bie awak nak tahu betape saya sayangnye dekat awak , betape cinta nya saya dekat awak , ade awak tahu sume tuh ? ade bie ?


Dah berbulan saya tunggu awak bie , sumpah rindu saya dah tak tertahan lagi , but ? Ape boleh saya buat :'( Dah ditakdirkan saya hidup sebegini :) kalau ade jodoh tak kemane kann sayang ? :') Saya harap ape yang saya buat neh tak menyusahkan orang lain , and tak menyusahkan awak jugak danny :) and onemorething , jgn salahkan diri awak sendiri kay ? awak tak salah pape pon sayang , percaye laa cakap saya , kalau ade jodoh , tak kemane saya ? Thanks okeyy , thanks for the everthing , thanks sangat sangat , Hope awak happy dekat sane eh awak ? :')) Lepas nie , takde laa sya tengok muka awak yang comel tuh , sumpah nanti mesti saya rinduu :'( Pape pun sayang saya kat awak belum pudar lagi sayang , still merah lgi :( Hm kay bye loveyou bie ! 








SAYA MINTAK MAAF DARI HUJUNG RAMBUT HINGGA HUJUNG KAKI , AND SAYA MASIH SAYANG KAN AWAK DANNY AKIM <3 



Older Post | Newer Post