Blue-lish Shine

Holla !

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own words




Talk Station !

Put your cbox here

Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
Lepaskan saya , kalau dah tak sayang saya lagi ,
Okey , Assalamualaikum pretty and handsome :)
Kali ney nana nak story pasal orang yang nana paling sayang , kiranya separuh dari hidup nana lhaa ;) 


K nana sedih ney , kenape awak buat saya mcm dah wujud ? kenape awak ? kalau awak dah tak perlukan saya dalam hidup awak awak boleh lepaskan saya . Saya boleh terime awak , Kali ney saya tulis dah takde nak tutup dah kay , Saya nak straigth 2 the point jew , Saya nak awak rase ape yang saya rase sekarangg ? Awak nak tahu selame 8bulan saya couple dgn awak hanye sekejap je saya dapat merasekan kebahagian tuh , selain tuh hancor :/ Jujur laa saya cakap saya dah rindu dgn awak , sebab awak buat saya tak wujud selame 5bulan ney , kay awak nak tahu kenape ? 3bulan awak habis kan mase awak dekat PLKN , kay mase tuh saya boleh terime lagi , Lepas 2 bulan awak kelua PLKN ? ape awak buat ? Serious saya rase diri saya dipinggirkan tahu tak :/




Mesti korang tertanye kan kenape tak behubung melalui handphone ? Kay now nana nak cakap selame 8bulan kiteorang couple neh , kiteorang langsung tak penah gune phone , Hanye melalu facebook :/ Sedihkan kisah cinta kiteorang :/  Kay pape pun nana sayangkan dea sangat sangat . lantak laa korang nak cakap ape pun :/ Kesah apaa ! Hmm :'( Tadi saya try text kak miera (sepupu danny ) saya cakap laa yang saya excident , saya surao dea cakap kat awak , But sampai sekarang dea tak reply lagi , Lepas bape jam tuh kakak ayumi pulak call dea tanye kenape dgn saya ape sume ahh , Then tibe tibe kak ayumi cakap facebook awak perempuan tuh tgh pegangg , Terus cakap merepek dekat kak ayumi , pasal mati jer sume kelua , Lepas tuh malas nak cakap dgn kaka terus matikan fhone and off terus until now , Hmm . Meleleh awak air mate bile denga kaka ayumi cakap mcm tuh . 


Perempuan tuh dah kenape ek ? Awak cakap awak tak sayang dea , awak tanak tunang pun dgn dea , Tapi kenape hak milik awak sume jadik hak milik dea ? Ape masalah perempuan tuh awak ? Ape ? Awak jujur laa saya cakap saya taktahan nak menahan sume keperitan neh , Lepaskan saya boleh ? Awak pergi laa cube tok menyayangi bakal tunang awak tuh , Awak cube laa happykan dea ? Mybe bukan jodoh saya dgn awak , banyak perempuan kat luar sane yang boleh bahagiakan awak , cinta kite neh hanya sekadar cinta monyet kod :/ Walaupun sukar saya nak buat keputusan neh , Saya pun dah tak penting lagi kan dalam hidup awak :'( But saya akan buang relation kite dekat fb tuh , Buang sumee massage tentang awak . Tuh pun kalau saya boleh ? :'/ Tapi awak ingat laa saya terlalu telalu sayangkan awak , 


Awak janji dgn saya tau awak jage diri awak baik baik , Awak pun dah tak perlukan saya lagi kann ? Awak anggap jew laa cinta antara kite tak pernah wujud :/  Buat je saya mcm sampah , saya tak kesah :/ Bukan sekali saya rase sebegini , tapi dah berkali kali . Takpe neh sume dugaan ALLAH . Hmm :/ Ya Allah ! Tapi kenape berat sangat nak lepaskan awak pergi ? Nak buang relation tuh ? Nak buang sume nya tentang awak , Kenape ? Yee , memang saya sayang awak lagi . Tapi sampai bile nak mcm neh ? Kawan kawan saya sume tak sanggop tengok saya mcm neh , so saya ambik keputusan nak lepaskan awak , Tapi hentahlaa :/  Kenape perangai awak tak mcm dulu , dulu awak sangat sweet sayang , romantik sume ahh ? Rindu awak yang lame ? Kenape awak beruba sekejap je , kenape sayangggg ? !



Nur Suhana !!! plisz 0n9 sygg !!! i need u ryte n0w !!! please 0n9 syggg , ilysmmmm , i l0ve u sgtsgt syg !!! sangatsangat !!!

kate kate yang buat saya selalu ingat kat awak , Terlalu ingat awak . I really miss him rite now . Hmm :/

‎#ily my gf . ! capital S , ily s0 much , t mlm mcm base ta0 , pk0wl 12 kte mnje2



‎#bie h0pe baby phm bie stu jew,,urmm,,bie ta pna p0wn ta bgie kseh syg at baby,,p tl0ng phm,,,urmm kaseh syg bie ta pna berubah,,,il0ves0muchhhh syggggggg ♥♥♥



Neh lagi satu ayat kau , sampai sekarang aku maseh engat lagi , Ya Allah :'/  Danny Akim saya terlalu sayangkan awak and rindukan awak , Hope awak paham ape yang saya harapkan neh , saya nak awak yang dulu , nak kebahagiaan macam dulu boleh ? Kiloveyou untilldeath :/ 
DANNY AKIM BIN DATO RAHMAN :))


Older Post | Newer Post