Blue-lish Shine

Holla !

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own words




Talk Station !

Put your cbox here

Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
Tak Sanggop Hilangg Awak !


Nie sayangg aku , Danny Akim Bin Dato' Rahman name dea :)



Kiter dah coups 2 bulan 3 hari sayangs ? Hee :D Lurveyoubieee <3 <3
Actually , aku edit blogg niy sebab nak korangg tahu yg aku sekarangg tgh sedih giler vaviiii ! Rase macam nak jatoh jer , Sebab tak kuattt nak hadapi sume masalah niyy , tepat 2 bulan tuh laa aku dapat berite yg kurangg gembire pasal sayangg aku niyy , Nak tahuu ? Dea nak tunangg dgn pompuan yg tak pernah dea kenal same sekalii(ELISA EMIRA) ==' Terkejot gile time kau bagitahu aku bie ? Teros air mate aku meleleh time tuhh , takbole berhenti :'( cume ALLAH jer yg tahu camne hati aku camtuhh , mcm retak seribu satuu . Tapi ape ape pon sayangg aku tetap tenangg kan aku mase tuhh , aku mule slowtalk dgn dea , Org first yg tahu kaka iera , aku yg kedue kott :( sampai hati kau bie nak rahsia-2 dari aku . Naseb baek aku pakse kau cakap , kalau tak sampai biler-2 aku taktahuuu =='
Hmmmmmmmmmmmm !!!!!! Naseb baek ade twins aku , sume bendea aku ngadu same dea , dea laa yg bagi aku semangat :) Aku sayangg kau laa kedinggggg ! Aku nak kau sorangg jerr pahamm ! Aku jadi giler bace ayat dea yg satu niyy "saya tanak awak tinggalkan saya , saya sayang awak , sumpah saya sayang awak , awak sorangg jer wife saya " Aww ! Terharu gile aku bace ayat dea mase tuhhh , Pape puns kau tapayah laa sakedkan hati aku lagi biee ? Cukop laa yg niy sayangg , Penadd aku nages auuuu ? Tak kesian ke haa ? hEE :D
Pape puns ILOVEYOUMORETHANWORDSDANNYAKIMBINDATORAHMAN <3
I ALWAYS BE YOUR SIDE SAYANGG :')
K babai !


Older Post | Newer Post