Blue-lish Shine

Holla !

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own words




Talk Station !

Put your cbox here

Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
Dah 2 malam mimpi arwah ayah :'(
Hurm , kenape due hari nih aku asyk mimpi arwah ayah jewpp haa ? dea dtgg dekad aku and dea cakap "NANA KALAU MAK DAH TADE DENGAR CAKAP ALONG AND ANGAH TAU " pastuh teros hilang suare tuhh . Sedih gile beb . Ape sebenarnye yg nak berlaku lagi nihh ? Ya ALLAH ! Bngon jewp dari tido aku teros menagis and carik mak akuu , Tapi mak aku dah pergi kerje :) aku tetap bole tersenyum lagi waktuh tuhh . And bile aku dah siap kan sume kerje ruma dalam pukol 3 gtu aa . aku tertido . Mimpi tuh dtgg balik . Errr !!!! aku tak suke mimpi tuhh ! aku benci doee . Ya ALLAH jgn laa ambek mak akuu . Jgn uji aku sebegini :'(korang kenapee aku mimpi bnde nihh ? Korang tahu tak kenapeeeee ? 
Aku asyk sedih jewp dari tadi . Kalau laa aku bole jumpe arwah ayah aku . aku akan tanye kenape dea mucul dalam mimpi akuuuuu !!!!! Takod na tido malammmmm . Kbaiii !


Older Post | Newer Post