Blue-lish Shine

Holla !

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own words




Talk Station !

Put your cbox here

Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
SEDIH :'(


sedih aku menjadi jadi doe , taktahu kenapee ? pasal kauu kowd . sebab kau sekarang layan aku mcm nak tanak jewp kan sayangg .? Aku paham kau still belom sehad sepenohnye . aku tahu tuhh semua , tapi aku rindu kauu :( dah tade sape tempat aku mengadu selaen kauu sayangg :( takan kau ta paham aku kowd . aku kan manje selalu na diteman kann . mcm tak kenal pulak aku kann :( takpe lahh mybe kau mmg dah bosan dgn aku sebab tuhh kau online sekejap jewp kannn ? aku paham sayangg :( rase na menagais aku tulis bende nihh . kau na cakap aku ape cakap laa doe . tapi mmg aku sayang kauuu akim :) tade niat na buad kau kusut kepalee . tapi cume na kau tahu mcm mane perasaan aku jewp bile kau buad aku mcm nihh ! :'( tapi sekarang aku da okay disebabkan kaka kesayangan aku due orgg nih . erni and sofea :) sayang kau kaka sebab kau paham perasaan akuu . nd ta lupe jugak dekad kau bie , sorry sebab tudo kau mcm dekad atas nih :) kbaii !


Older Post | Newer Post