Blue-lish Shine

Holla !

Welcome ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own words




Talk Station !

Put your cbox here

Big Claps !

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Aina Syaza
Header: mrsBaekYeol
Others:
sayang kau sampay mati :'(
Niy lahh batman aku . Aku sayang dea sangat sangat . Name dea danny akim . Umo dhea 17 tahun . Tahu laa batman kite ta sehandsome BF korang , Peduli apeh aku kann . Tahun niy dea na SPM wehh ! So , dhea tak gune fhone :( Kiteorg contact dekad FB jewp . Tahun depan baru callink-2 AND texting-2 . ta saba na tunggu tahun depan . Haha :D Btwy , aku sayang dekad kau bie . tanak gadoe gadoe dgn kau lagi . Nages dibuadnye aku lau kite gadoe . Kau tuh dala laen siked . Kuad merajuk and manje , So ? Aku tabole buad kau mara mara . Hahah :D Lagi satu aku na cakap dekad korang . Dhea ade penyakit dhoe yg bole membawe maut :( korang na tahu kewp ? Dhea adhe BARAH OTAK !! Aku ta sangup na ilang dhea korang . Aku sayang gile dekad dhea . hurm :( akhir kate , Aku sayang kau bie ( DANNY AKIM )


| Newer Post